Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гронь О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Гронь О. В. 
Формування потенціалу реалізації стратегічних змін на підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 31(1). - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_31(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гронь О. В. 
Методичний підхід до вибору інструментарію управління стратегічними змінами підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2012. - Вип. 39. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2012_39_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гронь О. В. 
Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_7_49
Досліджено досвід споживачів як основи створення конкурентної переваги підприємства шляхом забезпечення довгострокової лояльності клієнтів; аналіз методів оцінки споживчого досвіду на основі дослідження можливих варіантів поведінки споживачів. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць багатьох учених та рекомендацій фахівців-практиків було розглянуто концепцію "досвіду споживачів", специфіку її застосування та систематизовано погляди дослідників на визначення поняття "споживчий досвід". У результаті дослідження виявлено взаємозв'язок задоволеності клієнтів з одержаним ними досвідом у процесі взаємодії з компанією та необхідність його урахування для забезпечення довгострокової лояльності клієнтів. Визначено, що розглянуті методи аналізу та оцінки споживчого досвіду на основі дослідження можливих варіантів поведінки споживачів мають допомогти підприємствам врахувати існуючи проблеми та більш обгрунтовано підійти до формування досвіду клієнтів у майбутньому. Перспективою подальших досліджень у даному напряму є розробка інструментарію щодо формування досвіду споживачів та управління ним з урахуванням специфіки діяльності вітчизняних підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.336 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мозгова Л. О. 
Забезпечення економічної безпеки в системі корпоративного управління підприємства [Електронний ресурс] / Л. О. Мозгова, О. В. Гронь // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - Вип. 39(дод.). - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_39(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.575 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гронь О. В. 
Споживчий досвід як основа лояльності [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(2). - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гронь О. В. 
Проблеми захисту персональних даних у контексті сучасної комунікації [Електронний ресурс] / О. В. Гронь, А. К. Погореленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(1). - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(1)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гронь О. В. 
Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії [Електронний ресурс] / О. В. Гронь, В. О. Гаркуша // Бізнес Інформ. - 2021. - № 10. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_10_5
Мета роботи - полягає в дослідженні особливостей міжнародного ринку консалтингових послуг у сфері технічного проєктування та інжинірингу, аналізі існуючих методів оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії та визначенні найбільш релевантних методів для оцінки маркетингового механізму в компанії сфери консалтингу. Аналіз здійснювався шляхом порівняння та зіставлення теоретичних і практичних результатів конкретних критеріїв і методик, враховуючи специфіку сфери консалтингу, динамізм і мінливість даного ринку, який стрімко зростає та має потенціал до подальших модифікацій. Розглянуто тенденції та характерні особливості міжнародного ринку консалтингових послуг з інжинірингу. Проаналізовано існуючі методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії та визначено найбільш оптимальні методи залежно від ринку, на якому працює компанія, її внутрішніх ресурсних можливостей і сили впливу факторів зовнішнього середовища. У результаті дослідження систематизовано практичні методи оцінки ефективності маркетингової стратегії консалтингової компанії та визначено найефективніший інструментарій для оцінки доцільності, рентабельності, вигідності тієї чи іншої міжнародної маркетингової стратегії для консалтингової компанії, а також сформовано комплексне стратегічне планування міжнародної маркетингової діяльності з урахуванням особливостей сфери консалтингу, на основі якого працюють виокремлені методи. Перспективами подальших досліджень є аналіз пакетних методів факторного аналізу, матричного регресійного аналізу для моделювання взаємозв'язків між латентними змінними маркетингової стратегії та більш детальної оцінки її ефективності саме для консалтингової компанії на міжнародному ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гронь О. В. 
Концепція зацікавлених сторін в міжнародному бізнесі [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 5(2). - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_5(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.665 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гронь О. В. 
Оцінювання експортного потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / О. В. Гронь, О. Ю. Сікаленко // Галицький економічний вісник. - 2021. - № 6. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2021_6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського